Odp: Problem przy kompilacji ircd

Wasyl miszczu do stop wasyl w elrond.rivendell.okey.pl
Czw, 3 Maj 2001, 18:11:00 MEST

To jest Twoja wlasna Siec IRCD ? hmm jesli ejstes zainstesowany link to
wejdz na kanalek #shellpl mam nicka wasyl ale na polski IRCnet czekam
odezwij sie jak cos :P
 narka :>

--
| Platne konta shelle na serverze Deejay.bt.pl     |