BOUNCE 6bone-pl: Non-member submission from [Robert J.Wozny <speedy@speedy.eu.org>]

Robert J.Wozny speedy+6bone-pl w speedy.eu.org
Śro, 11 Kwi 2001, 13:23:48 MEST

Rafal Maszkowski <rzm w icm.edu.pl> napisal(a):

> Udalo nam sie przetestowac koordynacje przydzialu numerow AS. Z testu wynika,
> ze jest potrzebna. Zajete numery mozna sprwadzic w bazie albo w spisie tuneli u
> mnie. Z tego punktu widzenia nie bylo dotychczas AS4927 w 6BONE. Inna sprawa to
> wpisanie wszystkiego do bazy - trzeba mocno sie zastanowic zeby wiedziec jak,
> ale pewnie Pawel umie.

ogolnie zdziwila mnie nazwa "kasper" rzadko sie to spotyka ;>

swoje sieci zarejestruje w ripe6... ale to za jakis czas... jak
bedzie troche wolnego czasu a i uzyskam zgode na podniesienie routera
w mojej obecnej pracy

> Poza tym nie jestes zapisany na liste z tego adresu, widze tylko
> speedy+6bone-pl w speedy.eu.org

wiem... wiem... zapomniałem poprawic adresy ;> mea culpa

--
r.