cosia lezy ???

Piotr Chytla y3t1 w pulsar.if.pwr.wroc.pl
Śro, 21 Mar 2001, 12:23:46 MET

Cuz za budujaca dyskucja na tema tego czy cos 'lezy' czy nie lezy ,fakty
przytaczane sa wstrzasajace ... temat tak porarzajacy ze moze on zmienic
oblicze 6bone ..... chyba dojdzie do zmian w rfc z tego powodu ....

jak cos lezy to wstanie ......

--
What would the world be without bugtraq      [ Aleph1 `1999 ]