cosia lezy ???

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Wto, 20 Mar 2001, 17:21:00 MET

On Tue, 20 Mar 2001, Mariusz Handke wrote:

> primo nie narzekam, secundo dla mnie cosia to wlasnie icm,

Lista 6bone-pl NIE JEST lista dotyczaca sieci ICM'u, a lista dotyczaca
6bone, czy tez jej polskiej czesci.

> nastepnym razem bede pisal direct do rafala
> bo twoje uwagi sa bynajmniej nie na miejscu

Tak, jesli siec ICM'u nie dziala to pisz do administracji ICM'u.
Moim zdaniem to Twoj mail raczej nie pasuje do tej listy.
Tutaj mamy sobie wzajemnie pomagac..
a nie stwierdzac, ze costam nie dziala nie mowiac nawet CO nie dziala,
bo dla nas to niby oczywiste.

--
Wojciech Bojdoł
,,odkad siegam pamiecia.. zawsze było cos nie tak..