cosia lezy ???

Łukasz 'Ranger' Mozer ranger w wiosenna.eu.org
Wto, 20 Mar 2001, 01:38:44 MET

Hej Piotr,

19 marca 2001, 23:05:42, napisałeś(aś):

> Dochodzimy do jednej z glownych bolaczek tego ustrojstwa:
> wiekszosc ludzi prosi o delegacje strefy odwrotnej tylko w
> tym celu. Zaloze sie, ze jesli wymysliliby jakis nowy
> system rozwiklywania adresow, jakie 70% ludzi poprosiloby
> tylko i wylacznie o przydzielenie takiej uslugi, a revdns
> poszedlby w zapomnienie.

Niestety... Większość ludzi używa IPv6 do IRC'a... Ja też używam IPv6
do poircowania sobie, jednak zdecydowanie wole swoj rdns IPv4 (a także
szybszy/stabilnijeszy dostęp do irca normalną drogą). IPv6 było dla
mnie możliwością poduczenia się kolejnych rzeczy w administracji i
obsłudze Linuxa - nie zapomne ile radosci przynioslo mi postawienie
sprawnego Apache'a po IPv6. A co do rdns - ircd dokad sie nie znalem
za bardzo na DNS byl dla mnie wyrocznia poprawnie skonifugrowanego
DNS/rDNS =), a i dodatkowa 'sprawnosc' zaliczona.

--
Pozdrawiam,
 Łukasz 'Ranger' Mozer, mailto:ranger w wiosenna.eu.org, ranger w irc.pl

"... Prawo Polityczne - prawdziwość jakiegokolwiek oświadczenia nie ma nic wspólnego z jego wiarygodnością i odwrotnie.  ..."