problem z przypisywaniem dodatkowych adresow do interfejsow (dlugie!)

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Czw, 15 Mar 2001, 12:20:42 MET

On Wed, 14 Mar 2001, Andrzej Wroblewski wrote:

> No i zaczyna sie klopot:  dopoki nie chce sobie dodac nastepnych adresow,
> np. "ip addr add 3ffe:8010:7:4f::8 dev pasero", wszystko dziala okej -
> pingi, rdns itd. W momencie, gdy wykonam w/w komende, ipv6 zamiera - przy
> probie pingu czegokolwiek moj serwer wysyla pakiety, ale nic nie wraca....
> Jedyny dodatkowy adres jaki moge dodac "bezkonfliktowo", to ::3. Wyglada to
> tak, jakby przydzielono mi klase /126, a nie /64. Wczesniej mialem tunel do

czy jedynym interfejsem jaki masz w systemie to ten tunel ?
Tunel jak nazwa mowi sluzy do tunelowania...
to nie jest skarbnica adresow.
Przypisz te dodatkowe adresy do urzadzenia eth0 lub lo, lub jakiegokolwiek
innego, byleby NIE DO TUNELU. :)

Ja tez moge sobie expres do kawy podpiac pod akumulator w maluchu.. :)
--
Wojciech Bojdoł                 WB4156-RIPE
E-mail: wojboj w lp.net.pl        WWW: http://www.wojboj.eu.org