fake ICMP redirect received

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Pon, 12 Mar 2001, 08:54:06 MET

Witam.

Wylaczylem u siebie tunel thorgi do czasu wyjasnienia.
Przeszkadza mi troche stos takich komunikatow.
Chcialbym tez zauwazyc, ze wiekszosc tuneli lezy.

Przy okazji informuje, ze jak komus sie nudzic bedzie w najblizszy weekend
to kolega organizuje zjazd kanalu #linux.pl jak i innych podobnych u nas w
Tychach, przy okazji ktorego obiecalem mu, ze powiem cos tam o IPv6. :)
Zainteresowanych odsylam do www.net.tychy.pl/zjazd
(ps. za tresc tego jak i cala organizacje odpowiada organizator - nie ja.
:))

--
Wojciech Bojdoł                 WB4156-RIPE
E-mail: wojboj w lp.net.pl        WWW: http://www.wojboj.eu.org