Juz dwa tygodnie

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Nie, 4 Mar 2001, 18:22:30 MET

On 4 Mar 2001 wiewi00r w bgt.kom-net.pl wrote:

> Spokojnie
> Nie awanturuje sie tylko powoli niecierpliwie ("Po uplywie 14 dni mozesz zaczac sie niecierpliwic") :).
> Jestem z Wroclawia i probowalem u dwoch znajomych, wroclawskich administartorow (oboje kazali napisac do ICM)

eh.
A traceroute od nich jak dlugi byl ?
Moim zdaniem powinnismy optymalizowac trasy i nie robic tuneli do czegos,
do czego mamy po v4 daleko, bo to nie ma sensu.
Chyba, ze jestesmy glownym wezlem w danym miescie.
Wiem, ze niektorzy ,,boja'' sie dawac innym tunele, zeby k-line'ow potem
nie dostac.. albo zeby im lacz nie zapychali..
ale...

ps.
powodzenia na maturce do wszystkich zdajacych.. :)

--
Wojciech Bojdo/l
,,ja wierze, ze to co robie ma sens..