IPv6 pod maskarada?

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Wto, 13 Lut 2001, 09:04:58 MET

On Mon, 12 Feb 2001, Marcin Doliński wrote:

> Czy istnieja jakies konkretne metody zestawiania tuneli miedzy dwoma
> hostami: router - zewnetrzny IP w sieci i klient - siedzi pod maskarada...
> nie ma dostepu do routera klienta, przydaloby sie postawic u niego IPv6 -
> i tutaj tkwi moje pytanie... jakich metod probowac aby zestawic taki
> tunel? Czy jest to mozliwe?

Mozliwe jest, choc nie wiem czy IPv6 jest juz wspierane przez jakis tego
typu program.
Otoz dzialaja one tak, ze otwieraja sesje TCP do znanego celu, loguja sie
tam najczesciej (aby zapobiec wykorzystaniu tego przez niepowolane osoby)
i pozniej tym polaczeniem TCP routuja pakiety (w obie strony).
Widzialem kiedys kilka tego typu programow na freshmeacie, ale niestety
nie uzywalem ich i nie moge powiedziec, czy ktorys z nich wspiera IPv6.

Pozdrawiam.
--
red. Wojciech Bojdo/l => Magazyn Linux & Unix
wojboj w tao.com.pl => www.magazyn.tao.com.pl