Wady IPv6

Śro, 7 Lut 2001, 16:32:17 MET

On Wed, 7 Feb 2001, Zbigniew Świętkowski wrote:
[..]
> Tak sie sklada ze protokol w wesji podstawowej znam,
> co nie oznacza ze moja wiedza jest pelna.

OK. To w takim razie nadal nie za bardzo razie mogę sobie wyobrazić to jak
majac wiedzę na jakis temat nie za bardzo można sobie zdawać z wad czy trż
zalet czegoś (ale czepiać sie już tego nie czepiajmy).

> List ten skierowany jest do ludzi, ktorzy maja praktyczne
> doswiadczenie i jak wynika z poprzednich odpowiedzi
> chetnie sluza pomoca.

To już co innego. Bo dodanie tego zdania wyznacza zakres kontów pod jakimi
mają padać odpowiedzi.

No to praktycznie to wygląda tak, że użycie IPv6 nie jest jeszcze za
bardzo użyteczne ze względu na brak routowania tego protokołu w większych
fragmentach sieci publicznej, a tunelowanie ma swoje narzuty i zwykle na
tego typu połączeniach jest relatywnie duża ilość strat co czasami
dyskwalifikować może to w jakiś zastosowaniach gdzie czy to prędkość
(która jest zmniejszana pzrez tunelowanie) czy też inne są nieco mniej
efektywne. Dalej to nie zmienia faktu, że użycie ipv6 w niektórych
przypadkach jest jedynym rozsądnymn rozwiazaniem i to pomimo tych
niedogodności.

kloczek