Wady IPv6

Śro, 7 Lut 2001, 15:21:17 MET

On Wed, 7 Feb 2001, Zbigniew Świętkowski wrote:

> Witam
>
> Pisze prace na temat "Porownanie protokolu IPv4 i IPv6"
> Chcialbym uwzglednic plusy i minusy IPv6.
> W zwiazku z tym mam pytanie: Czego nie przewidziano w projekcie IPv6 ?

W Ipv6 nie przewidziano wiele rzeczy. Np. to że za pomocą tego protokołu
nie da się efektywnie przesłać paczki żywnościowej.
Pytanie jest stawiane tak jakbyś był dziennikażem, czyli osobą która chce
czegoś posłuchać i coś napisać ale nie ma kompletnie chęci wnikać w to co
słucha i potem opisuje. Mówiąc inaczej: jeżeli Cie temat za bardzo nie
interesuje i nie masz zamiaru poczytać czegokolwiek o IPv6 to po co się
pytasz ? Albo: jeżeli temat Cie interesuje to dlaczego nie zajrzysz do
opisu protokołu ?

kloczek