dlugosc naglowkow

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Czw, 1 Lut 2001, 22:54:06 MET

On Thu, 1 Feb 2001, Michal Kustosik wrote:

> Witam...
>
> Moze ktos z Was mi podpowie...
>
> Jaka jest procentowa zawartosc naglowkow w stosunku do danych przesylanych po IPv6 (i dla porownania IPv4).
>
> np. przesylam ftp-em plik dlugosci 10MB, ile jest dodatkowych bajtow naglowkow, jak sie to ma do IPv4. Przypuscmy, ze MTU sieci 1500.
czemu zakladasz ze bedziesz mial ramki o dlugosci mtu?

> A jak ma sie to do przesylania 100000 plikow o dlugosci 100B?
> Ile zajmuja datagramy zwiazane z otwarciem i zamknieciem jednego pliku dla IPv6 i IPv4?
>
> Gdyby ktos pomogl mi odpowiedziec na te pytania - bede wielce wdzieczny...
to wszystko jest w rfc odpowiednich, po koleji ipv4,v6, naglowki
opcjonalne
protokol tcp,ftp,
itd..

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,

-- Support your government, give Echelon / Carnivore something to parse --
classified top-secret government jankowski restricted data radio information
project alek CIA KGB GRU DoD defense elektryk systems  military ksiadz steal
systems spy ojciec terrorist Allah Natasha  Gregori destroy  destruct attack
democracy will send Russia bank system compromise international own rule the
world force power enforce sensitive directorate STRAP warrior-T presidential
elections political foreign embassy takeover