dlugosc naglowka

Michal Kustosik kustosz w veb.pl
Pon, 8 Sty 2001, 09:42:31 MET

On Mon, Jan 08, 2001 at 09:29:25AM +0100, Dariusz Duszynski wrote:

> Ciekawe nawet bardzo i dla pe³nego obrazu mo¿na by sprawdziæ jeszcze Win2k ->
> Win2k.

Wymyslilem sobie, ze test bedzie polegal na tym, ze na Linuxie uruchomie serwer ftp, i bede sciagal duze pliki (1G, 2G) na dyski lokale drugiego komputera pracujacego pod Linuxem a potem pod Windowsem (np zainstalowany na na innej partycji). To sama dla duzej ilosci malych plikow (np. 50000 plikow 10 bajtowych).

Komunikacja Win -> Win, hmm... A czy Win2000 ma jakis serwer ftp? Chyba nie... Zreszta, zastowowanie innego serwera ftp (np. dla Win) moze spowodowac zmiany wynikow spowodowane 'inna' implementaca ipv6 w samym serwerze ftp... Ciezko bedzie wykonac wiarygodny test komunikacji Win -> Win... Trzeba byloby uruchomic serwer na Win i jako stacje wykorzystac znowu Lin i Win... Ale skoro juz sie za to wzialem to pomysle...

Jak bede mial wyniki to przesle na liste ;) Sam jestem ciekaw jak Win 2000 radzi sobie z IPv6 ;))

pozdrowionka
/kustosz