[OT] Re: Wesolych Swiat, www.GieldaEnergii.com

Krzysztof Halasa khc w intrepid.pm.waw.pl
Pon, 25 Gru 2000, 12:38:34 MET

<Dawid.Szymanski w lubin.eu.org> writes:

> Nie żebym się czepiał, ale czy możecie pisać po polsku?, ewentualnie
> jakiegoś manuala podesłać ?
> Powyższe zdania są dla mnie wogóle nielogiczne, a staram się rozumieć co
> kto pisze ....

No jak to, przeciez to zupelnie logiczne jest.
Jesli ktos wysle (w przypadku zamknietej listy) list z innego adresu niz
trzeba, to dostanie zwrot z informacja ze lista jest zamknieta i bedzie
mogl wyslac ten list ponownie, tym razem w odpowiedni sposob.

Jesli list zostanie zaakceptowany (bo lista jest otwarta), a wszyscy
cichaczem go wytna (bo wyslany ze zlego adresu), to autor nie dostanie
zwrotu, i nikt nie bedzie wiedzial ze cos jest zle.
--
Merry Christmas and Happy New Millennium
Krzysztof Halasa