[OT] Re: Wesolych Swiat, www.GieldaEnergii.com

Dawid.Szymanski w lubin.eu.org Dawid.Szymanski w lubin.eu.org
Sob, 23 Gru 2000, 23:09:31 MET

On 22 Dec 2000, Krzysztof Halasa wrote:

> Strach sie bac, wystarczy ze ktos wysle list np. zamiast z khc w pm.waw.pl
> to z khc w intrepid.pm.waw.pl i nie bedzie po nim sladu.
> W przypadku zamknietej listy autor bedzie wiedzial co jest grane.

Nie żebym się czepiał, ale czy możecie pisać po polsku?, ewentualnie
jakiegoś manuala podesłać ?
Powyższe zdania są dla mnie wogóle nielogiczne, a staram się rozumieć co
kto pisze ....

--
[ Nie wstyd nie wiedzieć, ale wstyd nie chcieć swej wiedzy uzupełnić...
    cytat: "Chcesz mieć rację, czy kobietę?" - czasem wolę mieć rację   ]