switche i huby

Czw, 30 Lis 2000, 13:18:58 MET

On/Dnia Thu, Nov 30, 2000 at 12:33:44PM +0100, Michal Kustosik wrote/napisał(a)
> Mam pytanie, czy ktos z Was spotkal sie z "dziwnym" zachowaniem sie swichy lub
> hubow pracujacych pod IPv6, np. migotanie wszystkich diod (jak broadcast IPv4) albo inne?
pewnie jak zwykle sprzęt dziwnie reaguje na multicast. Były różne kwiatki z filtrami
multicastowymi w sieciówkach. Albo switch/hub nie ,,lubi'' multicast co by było raczej
dziwne albo któryś komp w sieci ma taką badziewną sieciówkę, która bóg wie co wysyła
w odpowiedzi na multicasty.

mi się nic takiego nie działo więc są to czysto teoretyczne rozważania

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]