bede rozwalal router

Wto, 24 Paź 2000, 14:53:40 MEST

[wtorek, 24 październik 2000], Rafal Maszkowski napisał(a):

> Mysle, ze po poludniu wloze karte ATM i puszcze jadro 2.4.0.10.5 (ma taka
> wlasciwosc, ze sie kompiluje, nie wiem jak z dzialaniem).

Parę uwag co do ATM:
1) ostatni kernel który mi działa _na_pewno_ to test6, późniejsze
  podejrzewam o wycieki z ATM, jeszcze sprawdze dzisiaj test10-pre5
2) musisz założyć dodatkowy patch do drajwera karty:
http://tulipe.cnam.fr/personne/lizzi/linux/linux-2.3.99-pre6-fore200e-0.2f.tar.gz
 bez tego masz gwarantowany zwis po kilku godzinach. Nie bierz przypakiem
 wersji 0.2g - to też się wiesza.

Janek
BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio