apropos tunelu

Aleksander Iwanski olek w karolina.zsis.gda.pl
Pon, 23 Paź 2000, 18:19:35 MEST

Czesc

jestem nowym administratorem servera zsis.gda.pl - i wiem ze kiedys
istnial taki tunel o numerze 25::/48 - tutaj byl pad twardego dysku  i
poleciala razem z nim cala konfiguracja ipv6

1.czy istnieje mozliwosc przywrocenia w/w tunelu dla zsis - gdansk ?
2.jak to zrobic - oczywiscie po mojej stronie ( redhat linux 6.1 )

  mam wkompilowana obsluge ipv6 - wiem jak dodac ipv6 po ipv4
  ale nie mam pojecia jak ustawic route dla ipv6

pozdrowienia
    Aleksander Iwanski