Firewall na ipv6.

Lukasz Karapuda darkl0rd w cherry.lublin.pl
Pon, 25 Wrz 2000, 18:06:14 MEST

Chcialbym zobaczyc wpis do firewalla umozliwiajacy tunelowanie pakietow
ipv6 po ipv4. Uwzglednilem nastepujace porty:
> ipv6    41      IPV6            # ipv6
> ipv6-route      43      IPV6-ROUTE      # routing header for ipv6
> ipv6-frag       44      IPV6-FRAG       # fragment header for ipv6
> ipv6-icmp       58      IPV6-ICMP       # ICMP for IPv6
> ipv6-nonxt      59      IPV6-NONXT      # no next header for ipv6
> ipv6-opts       60      IPV6-OPTS       # destination options for ipv6

ale nadal nie jestem w stanie tunelowac pakietow, gdyz moj firewall ich
nie przepuscza.

Ewentualnie wdzieczny bylbym takze za jakies linki do stron poswieconych
firewallingu po ipv6.

Lukasz Karapuda  / darkl0rd w cherry.lublin.pl /
tel. 605 208 344 / http://www.cherry.lublin.pl /