Troszeczke sie narobilo... potrzebuje przeniesc tunele.

Marcin Doliński averne w foundin.net
Pon, 25 Wrz 2000, 11:12:52 MEST

Niestety moje routery IPv6 staly sie niedostepne i potrzebuje przeniesc
tunele do innego hosta. Niestety jest na nim zablokowane tunelowanie IPv6
(tpsa), wiec prosze o postawienie tunelu podobnego do tego, co log.pl -
czyli przetunelowane IPv4 po IPIP i w tym tunel SIT. Host docelowy
213.25.232.163. Moje klasy to 3ffe:8010:4d::/48 i 3ffe:8010:6f::/48 Prosze o
przeniesienie tunelu DRACONIS na podanego hosta lacznie z klasami. Prosze
takze o przedelegowanie rDNS'a obu klas na hosta foundin.net.

Pozdrawiam.
Marcin Doliński
Vega Europe
averne w foundin.net