firewall..

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Czw, 21 Wrz 2000, 20:27:45 MEST

On Thu, 21 Sep 2000, Marcin Cieslak wrote:

> Jest delikatna różnica między numerem portu i numerem protokołu
> - na oko tak o jedną warstwę sieciową...

pomylka... no...
Wczoraj bylem zmeczony... (w pierwszym poscie napisalem prawidlowo)

Wlasnie podpialem juz IPv6 pod jedna siec osiedlowa w koncu..
i zreorganizowalem rev'y.
W tej chwili mam dodane do nazw koncow tuneli dodane nazwy dzielnic
Tychow aby latwiej lokalizowac.
(Wiekszosc tuneli jest do Hotelowca... w przyszlosci moze na Rynek tez
BGP wrzuce).

znow zmeczony i niewyspany....
--
Wojciech Bojdol
,,nie ma nic.. nie ma mnie.. niby cudownie.. ale wcale nie jest dobrze..''