Tpage Newsletter - A Leader in Global B2B Trade

Marek Obuchowicz elephant w pld.org.pl
Śro, 6 Wrz 2000, 22:59:06 MEST

[środa, 06 wrzesień 2000], Maciej 'Agaran' Pijanka napisał(a):

> kazdy wysle ulubiona wystarczy... policz sobie..napewno poleci komplet
> plyt z netbsd (wszystkie ARCH), komplet free,open,rh,pld malo?
eee, ja bym dorzucil to co wypluje moj random w ciagu najblizszej doby :)

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w pld.org.pl
   /'_)___   Member of GNU generation, PLD project and "H"