postfix + ipv6

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Sob, 2 Wrz 2000, 11:08:31 MEST

[piątek, 01 wrzesień 2000], Tomasz Paszkowski napisał(a):

>  Gdzie można dostać patcha ipv6 na postfixa, do wersji obsługującej
>  tls ?
najprawdopodobniej nigdzie :-)
ale swego czasu mój patch działał poprawnie z tlsem
http://www.misiek.eu.org/ipv6/postfix-ver20000514-ipv6-20000522.patch.gz

ps. kame ma prawie to samo - zerzneli odemnie ;-)

Tak wogole to interesuja mnie wszystkie patche IPv6 jakie ktokolwiek
splodzil w *.pl. Widzialem np. patcha na troll-ftpd (co prawda nie dzialajacego
poprawnie ale niewiele mu brakuje ;-) Dajcie znac jesli cos macie/splodziliscie.

--
Arkadiusz Miśkiewicz         http://www.misiek.eu.org/
PLD GNU/Linux [IPv6 enabled]  http://www.pld.org.pl/