Nie wiem jaki nadac temu temat ;[

Dawid Szymanski gnd0rup w jest.spoko.pl
Nie, 20 Sie 2000, 23:02:34 MEST

Więc tak :
----------
/etc/zebra/zebra.conf
interface eth0
 ipv6 nd send-ra
 ipv6 nd prefix-advertisement 3ffe:8010:32:1::/64

No i teraz tak. Zebra jest odpalona na host1. Mam tam tunele. Mam tez
druga maszynke (hodt2) ktora chodzi v6 po LANie (adres dla niej jest
przydzielany przez host1). Jesli zrestartuje host2 to po podniesieniu sie
systemy host1 nie nadaje host2 adresu ... musze zresetowac dopiero host1 i
wtedy nagle pojawia sie adres IPv6 na eth0 ;).

No i wlaśnie ... co zrobić, żebym nie musiał rebootować maszynki host1 ?

--
[ Skąd przychodził, kto go znał. Kto mu rekę podał, kiedy. Nad rowem
  siadał, wyjmował chleb. Serem przekładał i dzielił się z psem. Tyle