testy IPv6/ATM

Jan Rychter jwr w icm.edu.pl
Pią, 7 Lip 2000, 09:08:01 MEST

 Krzysztof> Rafal Maszkowski <rzm w icm.edu.pl> writes:
 > Bo jakby przetunelowac PVC FR w ATM (Polpak-T standardowo tak robi u
 > siebie)... tylko nie wiem jak to mialoby wygladac w ICM.

 Krzysztof> Fizycznie pewnie sie da - obawiam sie tylko ze u Was
 Krzysztof> nalezaloby zrobic jakas specjalna kombinacje, ktora byc moze
 Krzysztof> nie jest realna.

Jak są pakowane pakiety IP w FR? Coś musiałoby przełożyć tą enkapsulację
na AAL5/SNAP (RFC1483) i to coś miałoby nie być routerem -- nie jestem
pewien, czy to się da.

--J.