testy IPv6/ATM

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Czw, 29 Cze 2000, 15:42:19 MEST

On Wed, Jun 28, 2000 at 10:05:31AM +0200, Krzysztof Halasa wrote:
> Jak sie domyslam, takie PVC musi byc z obu stron w ATM i nie moze byc
> z jednego konca w FR?

Nie. Chyba zeby dalo sie wypuscic FR z TP do nas. Ale pewnie by to byla ciezka
kombinacja dla wszystkich, watpie czy ktos z TP, a przynajmniej ktos wladny
grzebac w odpowiednich routerach, chcialby sie pobawic i nie wiem czy da sie
wpuscic v6 w FR na Cisco.

Ale kto by mył ręce po przywitaniu się z mężem? - A. Fedorczyk