problem z bgp i zebra

Andrzej Nakonieczny dzemik w ps.pl
Sob, 24 Cze 2000, 14:10:46 MEST

Hej,

On Sat, 24 Jun 2000 kaczorekv6 w msg.beta.pl wrote:

> no wiec problem jest taki, ze bgp dziala, przesyla routy, ale zebra ich
> nie dopisuje do kernela, i wywala cos takiego w logach:
> 2000/06/24 13:50:17 ZEBRA: bgp route add 2001:630:1ffe::/48 via :: ifindex
> 0
> 2000/06/24 13:50:17 ZEBRA: netlink_talk error: Nie ma takiego urzdzenia

[...]

Ja mam podobnie od 2-3 tygodni. Sam nie wiem co to moze byc. Watek pojawil
sie na liscie zebrowej ale jakos byla tylko jedna odpowiedz, ze byc moze
routera nie widac w sieci lokalnej i przez to nie moze ustawic trasy przez
niego i zeby zmienic organizacje w sieci ... Ale to jest IMHO bez sensu bo
jeszcze jakies 2-3 tygodnie temu dzialalo oki, i nagle tak przestalo sie
widziec ?

Jakby ktos cos wiedzial to prosze o CC: do mnie ...

Pozdrawiam,
Andrzej

PS. Tutaj widze komunikaty po polsku ... jeden sie rozni od tego co ja mam.
Tutaj jest "Nie ma takiego urzdzenia", a u mnie "Invalid argument". Zle
tlumaczenie czy tez rozny komunikat i powod ?

--
email: dzemik w ps.pl