Solaris 8 :)

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Śro, 21 Cze 2000, 16:53:30 MEST

On Wed, 21 Jun 2000, Przemyslaw Maciuszko wrote:

> Poza tym - ostatnio instalnalem RH 6.2 i okazalo sie, ze ma on juz
> domyslnie iproute i odpowiednie wpisy w /etc/protocols itd.
> Tzn. pracy przy ipv6 jest mniej niz kiedys :)

taa... ja mam na moim wezle base-system z 6.1...
i jedyne co zmienialem to pare aplikacji/serwerow.
(telnet itp. badziewia).

(ps. wczoraj zastapilem inetd przez rlinetd... i pare uslug mam juz wiecej
po IPv6... chyba zaczne na www2.IPv6.tychy.net spisywac co kiedy doszlo..
:))

--
Wojciech Bojdoł
,,when you can't see the angels no more... you're in trouble beybe...''