FreeBSD i routing

Pawel Jankowski janekp w slowopolskie.pl
Wto, 20 Cze 2000, 11:52:31 MEST

Heja

Nie wiem dlaczego, ale nie dziala mi routing na maszynie z FreeBSD.
Chodzi mi o taka sprawe, ze do routera z IPv6 (FreeBSD) mam podlaczona
maszyne dla ktorej ustawilem routing statyczny. Na routerze mam wlaczony
forwarding ipv6 ale mimo to nie moge z tego hosta ktory jest podlaczony do
routera niczego pingnac poza samym routerem. Czy ktos wie jaki moze byc
tego powod?

Pawel

| Pawel Jankowski 	e-mail: p.jankowski w slowopolskie.pl |
|               Sysadmin at Slowo Media Ltd.                |
| celullar-phone: +48 606-473-779                            |