ipv6 we FreeBSD

Pawel Jankowski janekp w slowopolskie.pl
Pon, 19 Cze 2000, 20:30:31 MEST

Heja

Postawienie tunelu IPv6 na FreeBSD jest wbrew pozorom latwe ;)

Jezeli masz juz INET6 i gif'y i od kogos tunel (np. ICM) to zrob tak:

ifconfig gif0 IPv6_TWOJEGO_KONCA_TUNELU IPv6_REMOTOWEGO_KONCA_TUNELU
prefixlen 126 (zakladam ze prefix sieci masz ustwiony na 126)
pozniej gifconfig gif0 IPv4_TWOJ IPv4_REMOTE
no i na koniec routing statyczny
route add -inet6 default IPv6_REMOTOWEGO_KONCA_TUNELU

To wszystko. Powinno zadzialac ;)

Pozdrawiam
Pawel

| Pawel Jankowski 	e-mail: p.jankowski w slowopolskie.pl |
|               Sysadmin at Slowo Media Ltd.                |
| celullar-phone: +48 606-473-779                            |