milczace 902 - recycling

Marek Obuchowicz elephant w pld.org.pl
Pon, 12 Cze 2000, 16:24:45 MEST

On Mon, 12 Jun 2000, Rafal Maszkowski wrote:

> Pod koniec tygodnia wywale z konfiguracji wszystkie niepingujace podsieci 902.
> Jezeli ktos chce zmienic na 8010 to zapraszam. Statystyki:
> http://6bone-gw.6bone.pl/stats/
U mnie tunel od kilku dni nie dzialam bo wymienialem sporo softu na
serwerze i jeszcze nie udalo mi sie dojsc do konca...
Tak wiec moj tunel (elephant) nie dziala, ale nie wywalaj go.
Od razu moze przejde w takim razie na :8010.
Adres mojej podsieci to 3ffe:8010:5::/48?
Mozesz tesz od razu przedelegowac rev dns-a tej domeny na nameserver
195.116.186.66 - dns.projcom.com.pl

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w pld.org.pl
   /'_)___   Member of GNU generation, PLD project and "H"