Radom <=> Lublin?

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.waw.pl
Pon, 12 Cze 2000, 09:49:30 MEST

On Mon, Jun 12, 2000 at 08:11:39AM +0200, Przemyslaw Frasunek wrote:

> Chociaz nie... To jednak niezbyt dobry pomysl, bo pakiety ode mnie do
> Radomia ida przez ... Krakow :)

skro jesteś (w IPv4) w ASie LubMANowym to nic dziwnego.  Z Radomia do
Radomia byłby sens puszczać przez lubelski Polpak-T, na pewno nie zapchaną
(z tego co krzyczycie na cały polip) bramką LubMAN<>Polpak-T...

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/ 1024D/5858F604
         --== There is no fork (c) by Anetek ==--