Radom <=> Lublin?

Przemyslaw Frasunek venglin w freebsd.lublin.pl
Pon, 12 Cze 2000, 08:08:40 MEST

On Sun, Jun 11, 2000 at 11:28:57PM +0200, Aleksander K . Modzelewski wrote:
> Z bliżej nieokreślonych przyczyn (znaczy się TePSiA) wszystkie pakiety
> między sieciami w Radomiu latają przez lublin... dotyczy to również tuneli
> do debesciaka, voida i takeover.delta.pl... stąd prosta myśl, że można
> by podłączyć te tunele do jakiegoś hosta w lublinie... Mogło by to nieco
> poprawić wyniki między tymi systemami...

Moze byc do mnie. Chyba tylko ja w Lublinie mam w tej chwili BGP.

--
* Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.freebsd.lublin.pl ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
* Inet: venglin w freebsd.lublin.pl ** PGP: D48684904685DF43  EA93AFA13BE170BF *