nowy peer, lacznosc miedzynarodowa

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Pią, 2 Cze 2000, 02:29:02 MEST

Uruchomiłem połączenie z JANETem. Kiedyś mi wyszło, że oni są najbliżej, nie
chce mi się powtarzać pomiarów, pewnie to dalej prawda. Prowadzimy pełną
wymianę prefiksów. Mam też wyjścia przez CICNET (od niedawna znowu działa dość
dobrze, ale mimo tego proszę o konwersję z 902 na 8010; ponieważ to USA, więc
wydłużyłem sztucznie ścieżkę o 1 AS), UNI-C (Kopenhaga, stary router
draft-ietf-idr-bgp4-multiprotocol-00), AMS-IX (taki exchange między ISPami w
Amsterdamie, bardzo dobrze działa) i SICS, w Szwecji, który zniknął parę dni
temu, może wróci.
Poza tym dżemik ma dwa wyjścia do Ameryki i jeszcze jakieś do odtworzenia po
perypetiach.

R.
--
Ale kto by mył ręce po przywitaniu się z mężem? - A. Fedorczyk