Witam.

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Wto, 30 Maj 2000, 21:46:49 MEST

On Tue, 30 May 2000, Rafal Wysocki wrote:

> Witam wszystkich.

Witam.

> Nazywam się Rafał Wysocki, mieszkam w Łodzi. Jestem
> jeszcze zielony w temacie ipv6, ale mam nadzieję że ta lista pomoże
> powiększyć moją wiedzę o nim (mam własny serwer w inecie i chciałbym kiedyś
> włączyć go do 6bone).

www.6bone.pl
www.6bone.net
Archiwalne numery ML&U (www.magazyn.tao.com.pl), gdzie od czasu do czasu
pojawiaja sie moje txty o IPv6 lub z tym zwiazane.

Na tych stronach znajdziesz linki do innych stron,
gdzie znajdziesz na pewno wiecej informacji dla poczatkujacych.

> Ciekaw jestem jak dużo tutaj przychodzi listów.

czasami 5-letnie dziecko ma problem z policzeniem.. :)
wkleje tylko prawy gorny rog mojego ekranu:
<Mail> 6bone-pl  33 Msgs

Pozdrawiam i zycze milych snow.. :)
--
red. Wojciech Bojdo/l => Magazyn Linux & Unix
wojboj w tao.com.pl => www.magazyn.tao.com.pl