prace przy 6bone-gw

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w kepler.wojboj.eu.org
Czw, 18 Maj 2000, 15:56:45 MEST

On Thu, 18 May 2000, Rafal Maszkowski wrote:

> Poniewaz ostatnio sie prawie nic nie psuje, wiec postanowilem zmienic ten
> niepokojacy stan i puscic zebre. Wlasnie robie testy.
;-)
bardzo smieszne
oki oki...
cos dzisaj bardzo lewo dziala trasa do eu-fi.irc6.net (3ffe:2610::/32)
nie wiem czemu..ale straszne opuznienia sa
(wiem o telepsowych cudach na routerach)

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w kepler.wojboj.eu.org>
i486, Linux 2.2, Pine, Slrn, Vi(m), IPv6,