flush

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pią, 5 Maj 2000, 11:51:13 MEST

On Fri, 5 May 2000, Rafal Maszkowski wrote:

> Nie calkiem przekonwertowalem konfiguracje na 8010. Poprawilem.
> A juz pomyslalem o reboocie...

Tunel ruszył - dzięki. Natomiast nie działa mi routing w mojej sieci, IMHO
u mnie wszystko jest OK, z wyjątkiem tego nieszczęsnego
ndisc_send_redirect: not a neighbour. Co z tym zrobić?

pozdrawiam

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl