Zmiany: bnet i merlin

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pon, 1 Maj 2000, 11:19:11 MEST

On Sun, Apr 30, 2000 at 08:46:55PM +0200, Wojtek Bojdo/l wrote:

> ja mam ok i dziala.
> wprawdzie
[...]
> ale.. moze lacze masz czasem mocno obciazone?:)
> (w sumie malo hopow miedzy nami).
Działa działa. Przy restarcie, zanim wstaną inne tunele pierwsze się
ładują trazy BGP od Ciebie :-)

> hmm..
> A tak na oko ile sie utrzyma?
Trudno powiedzieć. Może już tak zostanie, a może będzie trochę inny IP.
Nie było osoby odpowiedzialnej za dzielenie IPków, więc wzięliśmy
pierwszy z brzegu :-)

> Update rc.ipv6 zrobilem, ale nie chce mi sie kasowac teraz twojego tunelu.
> Przy kolejnym (8:43pm  up 88 days) reboocie lub jak powiesz, ze to na
> dluzej ten IPek to bedzie dzialac.
Dobra, dzięki.

Pozdrowienia,
        Jacek