Zmiany: bnet i merlin

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 30 Kwi 2000, 23:36:07 MEST

Zmieniło się trochę u mnie i to zarówno w firmie, jak i na polibudzie.
Więc tak:

Ci którzy mają tunele do "bnet" proszeni są o sprawdzenie adresu IPv4
mojego końca tunelu. Powinno być: 212.244.246.134, w niektórych
przypadkach (a na pewno na ICM) jest jeszcze: 212.160.188.1, a to już
nie będzie działać.

Druga sprawa to tunele do merlina. Merlin nie będzie już routerkiem
IPv6, jest do tego teraz specjalny komputerek.
Stary adres (157.158.44.194) nie będzie więc już aktualny. Najlepiej
zmienić go od razu na 157.158.2.55, ale nie wiem czy ten adres się
utrzyma. Można od razu zmienić nazwę tunelu z "merlin" na bardziej teraz
odpowiednie "polsl" :-)

Za komplikacje przepraszam,
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !