Znowu problemy z routingiem

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w kepler.wojboj.eu.org
Pią, 21 Kwi 2000, 16:52:50 MEST

On Fri, 21 Apr 2000, Jacek Konieczny wrote:

> Znowu cos w ICMie nie tak z routingiem.
> Do mojego końca tunelu jest OK, ale do moich podsieci już jajwyraźniej
> routing nie działa :-(
> Mowa o prefixie 3ffe:8010:28::/48
prawdobodobnie znowu to co ja mialem tzn ze trasa niby jest ale nie
dziala..tylko statyka z tunelu dziala.

/ciach/

> Pozdrowienia i życzenia Wesołych Świąt,
> 	Jacek

Rownież Wesołych Świąt i mokrego lanego poniedziałku

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w kepler.wojboj.eu.org>
i486, Linux 2.2, Pine, Slrn, Vi(m), IPv6,