IPv6 na Solarisie < 7

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Śro, 29 Mar 2000, 16:26:53 MEST

On Wed, Mar 29, 2000 at 03:24:01PM +0200, Tomek Glod wrote:
> Moze ktos z Was ma dzialajaca implementacje IPv6 na Solarisie 2.5, 2.5.1
> lub 2.6 (Sparc lub x86)? Poszukuje informacji na temat mozliwosci jak i
> sposobu instalacji.

Do 2.5.1 powinien sie do dzisiaj poniewierac po FTPach patch IPv6 v. 5.3.
Odradzam. Przestali aktualizowac kolo 96 r., w 98. miałem problemy z padami
maszyny co parę dni. W międzyczasie w modułach TCP/IP bylo poprawionych mnostwo
bledow, w tych patchach nie. Przenioslem w koncu router na Linuxa na SS10,
ktorego wojsyl znalazl pod biurkiem.

Do 2.6 to nie wiem czy jest, nie slyszalem. Do 2.7beta robili dlugo testy z
osobnym zestawem pakietow, mamy jeszcze kopie. Mialem nawet swoj mikroskopijny
wklad w rozwoj bo zauwazylem, ze przy instalowaniu jeden z pakietow kasuje
/dev/zero, ktory potem chce z powrotem zakladac, ale juz nie dziala loader, bo
bez zera nie umie.  Obawiam sie, ze po dluuugiej przerwie dopiero Solaris 2.8
(8? 0.8?) ma cos naprawde.

Ale kto by mył ręce po przywitaniu się z mężem? - A. Fedorczyk