FreeBSD, jadro i IPv6

Pawel Jankowski janekp w slowopolskie.pl
Pon, 27 Mar 2000, 12:47:31 MEST

Witam

Mam taki maly problem. Mianowicie mialem kilka tunelow IPv6 i wszystko
bylo ok, az do czasu.
Uzywam FreeBSD z jadrem z KAME. Dzisiaj musialem wkompilowac IPDIVERT do
jadra i wszystko zaczelo sie sypac. Przy pinganiu ktorego kolwiek z koncow
tuneli mam input/output error. Czy ktos wie co mozna z tym zrobic?
Z gory dzieki za wszelkie sugestie.

Pawel

| Pawel Jankowski 	e-mail: p.jankowski w slowopolskie.pl |
|               Sysadmin at Slowo Media Ltd.                |
| celullar-phone: +48 606-473-779                            |