OpenBSD w 6bone-pl?

Robert J. Wozny speedy w speedy.eu.org
Śro, 22 Mar 2000, 10:34:11 MET

On Wed, Mar 22, 2000 at 02:06:17AM +0100, Robert R. Wal wrote:

> Mam pytanko, dokładnie takie jak w temacie. Czy ktoś w Polsce trenował
calkiem dobrze chodzi - mialem swego czasu ale niestety tpsa rozwalila mi
lacze do domciu

> OpenBSD+IPv6 i mógłby się podzielić jakimiś wskazówkami? Takimi ,,bardziej
> praktycznymi'', bo że KAME trza brać (albo obsd-cur), to wiem, ale z chęcią
> dowiedziałbym się, na co trzeba uważać.
ja mialem obsd-current i tylko mialem problem z tym ze w standardowych
cvsowanych zrodlach nie bylo gifconfig i innych podobnych narzedzi
(skomplikowalem sobie z kame) a tak to bez klopotu

--
Robert Wozny * Kasper Komputer * "One planet is all you get"