Problemy z mrtd

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Wto, 21 Mar 2000, 21:24:00 MET

On Tue, 21 Mar 2000, Andrzej Nakonieczny wrote:

> No to inaczej niz ja - ja mam ... a nie bede bootowal maszynki tylko po to
> aby cyferki zeszly w dol ...

ja tez bym nie bootowal..

[wojboj w faster ~]$ cat /etc/rc.d/down.ipv6
killall zebra
killall bgpd
/sbin/ip tun del icm
... kilkanascie innych tuneli....
/sbin/ip -6 route flush type unicast
/sbin/ip -6 route flush type unreachable

a potem praktycznie odwrotny rc.ipv6 leci..
  9:23pm  up 48 days,  3:56,  1 user,  load average: 0.00, 0.00, 0.00
Przynajmniej 4 razy od tego reboota odpalalem..
i numerki zaczynaja sie od 1 a koncza na 30..
Nie wiem jaka moze byc roznica..

[ red. Wojciech Bojdo/l             Magazyn Linux & Unix ]
[ Nie ma rzeczy niemozliwych - sa tylko nieprawdopodobne ]