Problemy z mrtd

Andrzej Nakonieczny dzemik w ps.pl
Wto, 21 Mar 2000, 21:07:47 MET

Hej,

On Tue, 21 Mar 2000, Rafal Maszkowski wrote:

> Ciekawe czy tak ma byc, czy jednak powinien brac pierwszy wolny. Moze Kuznecow
> Ci cos powie? Jezeli tak byc musi to by trzeba zmienic w mrtd sposob trzymania

Coz, bede musial sie spytac. IMHO najlepiej by bylo jakby bral pierwszy
wolny, nie bylo by wtedy takich problemow ...

> informacji o interfejsach, bo jak doszlo do 300 to rownie dobrze moze do 3000.

Zgadzam sie.

> Swoja droga to mi wyglada na jakis strasznie windows-like system
> konfigurowania. Czy przy kazdej zmianie downujesz wszystko i konfigurujesz od

Ano ... latwiej mi jest wpisac rc.ipv6 (a tu kazdy tunel przed postawieniem
jest wylaczany) niz wycinac to co wpisalem i wykonywac ... coz, len jestem i
tyle. ;)

> poczatku? Ja robie down tylko jezeli nie ma byc juz interfejsu o danej nazwie.

Coz, bede musial to troszke inaczej rozwiazac ... chyba umieszcze kazdy
tunel w osobnym pliku ... wtedy jak z jakims bede eksperymentowal to nie
bede wszystkich downowal ...

Pozdrawiam,
Andrzej

--