Adresy IPv6

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Pon, 6 Mar 2000, 21:05:24 MET

On Mon, 6 Mar 2000, Dawid Szymanski wrote:

> Rafał sorki ... to przeze mnie nie chodził tunelik ;)

a musialo isc na 6bone-pl to?:))

> Teraz pytanie ...
> Czy "Polska" stara się o przydzielenie _NIE TESTOWYCH_ adresów IPv6 ??
> Jak to wygląda ?

jesli chcesz sie ubiegac.. to... sa pewne warunki, ktore musisz spelniac..

> Chciałbym całą infrastrukturę firmowej sieci optymalizować pod kątem IPv6...

faajnie.. :)
Ja bym chcial TychyNET tez zoptymalizowac.. ale.. do polpakowcow nalezy
ten routerek miedzy moimi.. :((

> teraz szukam softu do Intela8100 z supportem Ipv6 ;)
> więc ktokolwiek widział ktokolwiek wie ... ;))))

Jak znajdziesz cos to mow..
ale.. Intel jako intel chyba nie pracuje nad tym...
Cisco ledwo od czasu do czasu jakiegos IOS'a wypuszcza..

= Wojciech Bojdo/l  wojboj w lp.net.pl  www.lp.net.pl/~wojboj =
[  Nie ma rzeczy niemozliwych - sa tylko nieprawdopodobne   ]