wracam on-line.

Maciej W. Rozycki macro w ds2.pg.gda.pl
Czw, 10 Lut 2000, 19:04:25 MET

On Wed, 9 Feb 2000, Artur Frysiak wrote:

> Na 1 i 2 boją się przejść na experymentalny IOS. Przekonać ich może tylko już
> działający Cisco z IPv6. Jeśli ktoś ma takowe u siebie proszę o kontakt.
> 3 jest w Gdańsku i myśle że jak przekonam WASK do IPv6 to oni przekonają Gdańsk.

 Nie bylbym taki pewien...

> 4 raczej nie bedzie problemu bo to Linux.

 Sunset to raczej Cisco (nie jestem pewien modelu).

> 5 nie wiem co to za cudo (nmap nie chce za dużo powiedzieć)
> 6 maszyna Jana Różyckiego (o ile dobrze pamiętam).

 Raczej Roberta Milkowskiego -- moj tunel lezy z braku czasu na
postawienie po zmianie topologii sieci (trzeba przeniesc na inna maszyne).
:-(

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro w ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +