nawrocony na 2.2

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Wto, 1 Lut 2000, 07:35:23 MET

On Mon, 31 Jan 2000, Rafal Maszkowski wrote:

> Mozna czekac na lepsze lacze i nic nie robic albo robic i miec nadzieje, ze
> rzeczywistosc nadgoni marzenia. W ICMie tez tak bywa, mimo, ze lacza mamy
> dobre. Staram sie wybierac to drugie.

Tak... moze sie poprawic niedlugo, kiedy w koncu stronki sie pojawia na
tych adresach, ktore ta maszyna juz obsluguje.. Wtedy ruch powinien
urosnac i sie prezesa namowi na 2mbit..:)
W Tychach to w ogole paranoia jest z internetem, bo niby to ,,stolica
przemyslu samochodowego'' (tak to pisze jak sie wjezdza od strony
Oswiecimia na afiszu Fiata) i w ogole spore miasto...
a dopiero od nawet nie roku TPSA ma tu wiecej niz 2mbit do reszty..
(a to tylko podobno dlatego, ze browar sobie ciagnal swiatelko gdzies
dalej i przy okazji puscili druga wiazke)...:)
Mamy az 1go providera tutaj oprocz TPSA -> firme kumpla (niedlugo w koncu
mu dam tunel) no i supermedia tez tu jednego klienta ma (tez dostanie
tunel jutro albo pojutrze...:))

> Dziekuje! Dziala. Mozna dodawac, tak jak podales
> route 3ffe:8010:22::2/128   3ffe:8010:22::1       agaran
> w mrtd.conf albo podobne z reki. Ja dodaje z reki, bez 'via':
> 3ffe:8010:22::2/128                         ::                                      U     1024   0        0 agaran
> , mrtd dodaje potem jeszcze:
> 3ffe:8010:22::2/128                         3ffe:8010:22::2                         UC    0      2        1 agaran
> - pewnie mozna by od razu to.
> To glupie, widzi 2/128, a nie widzi go wewnatrz 0/126.

To, ze tak widzi te /128 to jest troche glupie...
zreszta.. ta trasa do ::2 przez ::2 bez prefixu jeszcze glupiej wyglada...

Widze juz w koncu trase 3ffe:8010:16::/48 do mojej sieci, wiec pewnie juz
dziala dobrze... przetestuje dzisiaj w lp.net.pl gdy bede.

> Przy tej ilosci tuneli musze dodawac te adresy chociaz pol-automatycznie,
> zrobilem skrypt, do
> podejrzenia w ftp://ftp.6bone.pl/pub/ipv6/conf/direct.route.fixup

Ostatnio jakis blad znalazlem w ustawieniu mojej zebry i jak musialem po
kolei wszystkich peer'ow przeleciec.. to troche potrwalo..:)

> Zmiany, ktore wymagaja direct routes zaszly w wersji 2.1.0. Nie jestem pewien
> czy w tym wypadku to blad czy tak ma byc.

Bedzie czas to sie temu przyjrze...
szkoda tylko, ze jest go tak malo....:(

> Wyglada, ze wreszcie wszystko dziala - a moze mi sie tylko wydaje?

sprawdzimy...:)

= Wojciech Bojdo/l  wojboj w lp.net.pl  www.lp.net.pl/~wojboj =
[  Nie ma rzeczy niemozliwych - sa tylko nieprawdopodobne   ]