Droga Przyjaciolko, zebra, odbicia

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Wto, 1 Lut 2000, 00:04:53 MET

Skrzynka 6tunnels jest pusta.

Probowalem uruchomic zebre. Bardzo pomagal mi przy tym agaran, ale poniewaz
wojboj podsunal pomysl rozwiazania problemow z mrtd, wiec nie pilowalem do
konca. Problemy (Sparc/Linux) polegaja na aligningu. Nie wiem dlaczego binaria
sparcowe sie sypia (Bus Error) jezeli np. siegamy do inta, ktory ma adres
0xNNNNNNf, czemu kompilator tego nie przerabia na kilka mov-ow 1-bajtowych.
Ktos to rozumie? Nie umiem tego rozwiazac globalnie, chociaz -O0 jakby nieco
pomagalo, wyglada, ze wymaga to dlugich godzin hackowania.

Nastepujace adresy na naszej liscie sie odbijaja:

<tomekz w pc49.uhc.lublin.pl>: mail for pc49.uhc.lublin.pl loops back to myself

<dzemik w jest.spoko.pl>:
Sorry, no mailbox here by that name. (#5.1.1)

Ale kto by mył ręce po przywitaniu się z mężem? - A. Fedorczyk