nawrocony na 2.2

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Pon, 31 Sty 2000, 20:36:18 MET

On Mon, 31 Jan 2000, Rafal Maszkowski wrote:

> U mnie jest ok. 50.

wiem..:)
U mnie ciagnie rosnie ale niepredko chyba bede mial wiecej..:)
Zreszta.. nie wiem czemu na tak kiepskim laczu ciagle tuneli dodaje..
hihi

> A jakie to sztuki magiczne?

Ano.. na powyzszy problem pomoglo dodanie tras /128 statycznych na konce
odlegle.. zwlaszcza te, na ktore bgp jest ustawione..:)
U ciebie to bedzie soooro tras..
U mnie zanim przestawilem konfiga z 2.0.0a (to co kiedys na lipa.lp.net.pl
chodzilo) na 2.2.0a to troche potrwalo... i juz w sumie nie pamietam
co tam jeszcze zmienialem, bo sporo roboty mialem innej potem..:(
Moge ew. na priva podeslac configa...

= Wojciech Bojdo/l  wojboj w lp.net.pl  www.lp.net.pl/~wojboj =
[  Nie ma rzeczy niemozliwych - sa tylko nieprawdopodobne   ]